Monday, November 19, 2012

Turun 4 kg Dalam 3 Minggu !!!

Alhamdulillah Saya sudah turun 4 kg dalam masa 3 minggu.

Ini kali pertama terjadi dalam hidupku.

Saya tidak pernah dapat turunkan berat badan sebanyak ini. Naik selalu la. This is Amazing, Subhanallah.

Bacaan Berat badan oleh coach saya sebelum memulakan Herbalife Nutritional Products adalah 119kg.

Hari ini timbangan berat menggunakan digital scale saya 115kg !!!!. Saya belum dapat bacaan body fat index lagi. Mungkin esok lusa boleh timbang di Giant.

Saya pernah membuat aktiviti gim secara konsisten tidak turun sebanyak ini. Habis semua peralatan di Gymnasium tu saya cuba. Protein bar di Gym tu pun saya kerjakan juga. Heh.

Saya bermain bolasepak secara konsisten setiap petang- kadar pembakaran lemak dalam >250 kcal selama 40mins permainan, pun tak dapat turun sebanyak ini.

Saya bermain badminton beregu ala-ala Kien Kiat-Boon Heong setiap minggu pun tak pernah turun sebanyak ini. Peluhnya kalau diperah baju tu boleh penuh satu shaker cup Herbalife.:)

Herbalife Nutritional Shake memberikan harapan kepada saya ketika ini untuk terus sihat dan menguruskan berat badan dengan baik. Target saya adalah untuk sihat. Turun berat badan adalah bonus.

Anda mahu cuba seperti saya.? Jika berminat boleh pm / sms saya Facebook : Izwan Rashid facebook.com/izwan.rashid.90 atau SMS 0192101788

Cubalah.

Pek Promosi dan Tawaran Hebat sepanjang Nov- Disember 2012 ini.

Jika anda berminat menjadi Rakan Niaga saya, kita boleh bincangkan.

Sangat Luar Biasa

Try Shake Today.

Izwan
Subang

No comments:

Post a Comment