Sunday, November 4, 2012

Cut Your Calories

Hari ini saya berjaya mengambil jumlah kalori yang lebih sedikit berbanding keperluan yang diperlukan oleh badan.

Jumlah kalori yang berlebihan yang tidak dibakar akan menyebabkan ia disimpan sebagai lemak.

Saya mengganti heavy breakfast (nasik lemak, roti canai, teh tarik, nsik kerabu, nasik dagang) dengan Nutritious Formula 1 Drink perisa Vanilla + Formula 3 Whey Powder (sedan wo...)

Saya mengganti minum lewat pagi dengan Tea Mix Hibiscus and Lemon

Saya makan tengahari seperti biasa, dengan consumption yang kurang daripada biasa.

Saya minum petang dengan snek baby carrot . Minum tea mix dan air kosong lagi.

Saya makan malam dengan Nutritious Formula 1 + Formula 3 + buah strawberry (from Cameron Highland bought at Hypermarket)

Saya minim tea mix panas

Saya minum lagi air kosong.

I've already cut significant numbers of my calories taken. With Formula 1, more than 55 nutrients are distributed over my body. This is a balance cellular nutrition food for me to keep healthy.

Tidak sabar rasanya hendak menimbang berat lagi. Tadi timbang di ultrasonic scale bacaan ada turun dalam 2 kg daripada bacaan coach saya 2 minggu lps.

Anda ingin cuba.?

Pek Percubaan selama 2 minggu with 3 products only (Herbalife Formula 1 Drink + Protein Powder Formula 3 + Tea Mix Hibiscus and Lemon.

Boleh hubungi says,call atau SMS - Izwan 0192101788

Tanya saya bagaimana?

InsyaAllah jika kita berusaha ada tangga untuk berjaya.

Wsalam.

No comments:

Post a Comment